What's the point of doing anything?



TADAAA!
Såhär blev det efter sittning nummer tre och det är inte över ännu! ;D
Blir så jävla glad när jag kollar på den. AWESOME!

Idag gick jag upp vid 11-12 typ och fixade mig i ordning och drog med min syster och hennes kompis till stan. Vi gick till donken för dom skulle käka lite och sen köpte jag lite godis innan jag gick till studion.
Satt och blev gaddad i några timmar. Gick jävligt bra och var kul att äntligen få i lite färg!

När det var kirrat så gick vi och tog en macka på Nancy's och sen blev det en liten runda i butikerna. Kom hem med:

Två ringar från JC och


Ett halsband och ett armband, också från JC!


Efter det så var det dags för mig att åka till Nykvarn för veckans Moshpit Open möte.
Fick skjuts in av Sippo och vi raceade till Enter Shikari! På mötet blev jag tilldelad lite arbetsuppgifter och är fasligt pepp inför årets festival må jag säga! :D Be there or DIE!
Om du är intresserad av att jobba där i MITT team så är det bara att säga till!


Nu ska jag Flashbacka lite och sen sova! Puss på er :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jättefint! :D

2010-10-22 @ 18:43:15
URL: http://hsls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0