You had me @ hello


Har just testat nagellacket och det blev fan inte lika snyggt som jag trodde det skulle bli!
Ser ut som att det har flagnat av och att man har ett annat lack under ungefär.
Kan iofs vara så att jag är för inkompetent för att måla rätt. Inga teorier utesluts.
Tror jag tar bort det och försöker göra om och göra rätt!

I morgon så ska jag möta Emelie på stan och planera inför Fotosessionen på Måndag.
Lina ska vara fotograf och jag tror att det kommer bli hur awesome som helst!

Sen ska jag iväg till Down Town och forsätta på min tatuering som kära Rajja tatuerar in på mig!


Såhär ser den ut hittills

Efter det sen så ska jag iväg till nykvarn och ha möte med resten av MoshpitOpen-Crewt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Woho. blir awesome! :>

2010-08-17 @ 00:57:21
URL: http://cjurstedt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0