FIRST!

Hahah, bara alla internetnoobs som förstår den rubriken! ;D

Jo, men tja! Jocie kallas jag.
Meningen med den här bloggen är väl att ni ska få lära känna mig lite, eller få en insikt i mitt liv och mina tankar. D.v.s mycket skratt och humor, men även andra saker i vardagen som man kanske lägger lite extra tanke på. För min egen del blir det som en liten samling för min vardag, då jag tidigare skrivit dagbok för hand, men vi är ju lite framåt i tiden nu så det är dags att uppdatera sig! ;D

Well,
Nu ska jag ta mig ner till Sydpoolen, Södertäljes badhus, och simma en längd eller två med min kompanjon Joss! Haha, det var ändå mitt andra hem under 10 år när jag elitsimmade. Väntar bara på att hon ska bli klar, hon måste raka benen först bara.

Igår kom Robin över och glodde film med mig.
Vi såg "2012", och den sög! Se den inte. Klyscha på klyscha! Sen var den jäävligt lång! För er som inte vet så är det en domedagsfilm som visualliserar det som mayaindianerna har förutspått ska hända 2012-21-12, när månen, jorden, solen och något mer kanske det var är på rad så planeternas dragningskraft blir helt fucked up, vilket hände var 60.000 år, eller något sånt. Man får följa lite olika personer och se hur dom ska göra för att överleva.. Jag personligen ska ha värsta festen (alla är bjudna) och om hela jorden går under så dör jag iallafall med stil!

Sen såg vi "Up!", vilket var mer lagd åt min humor! :D Min favoritkaraktär blev lätt fågeln Kevin, som är en hona! Här kommer en av de bästa scenerna i filmen med Kevin som fick mig att skratta så jag nästan grät! :D



Filmen handlar om en gubbe vars fru har gått bort, och när hon levde så hade dom som mål att uppleva äventyr, men riktigt så blev det inte under tiden hon levde och när en byggfirma vill riva deras hus får gubben nog, fäster några tusen ballonger i huset och flyger iväg. Med sig på resan får han en pojkscout som lovar att hitta en horsgök åt honom. Well, se den!


UPDATE!

Hemma från träning och andra aktiviteter nu.. Blev käk hemma hos Joss sen. Vi gjorde hamburgare! Fett gott! Haha sen plattade hon mitt hår med hemska före och efter bilder! HEMLIGT JOSS, HEMLIGT!

Men nu tänkte jag kolla på The Dudesons (findlans svar på jackass, med lite snyggare män)..


POFF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0