Shopping & simning

Hello!

Idag så har jag försökt fixa designen på bloggen och är inte klar på långa vägar.
Sen bestämde jag mig för att möta Joss på stan innan vi skulle dra och träna.
Kollade kontoutdraget och hade fått lite cash så blev lite små shoppande för mig.
Haha kunde inte riktigt hålla fingrarna i styr.
Detta blev det:



1. Hårspray från Proffs. Klippotekets hade gått ur sortimentet, så fick ta den näst bästa.
2. En ny foundation, L'oreal true match. Den enda foundationen som döljer mina ojämnheter bra och inte fuckar up min blandhy..
3. "Fizzy" från Alyssa Ashley, en av dom bästa budget parfymerna som finns!
4. Go fresh body lotion från Dove. Den luktar otroligt gott och när man smörjer på sig den så känns det som att det är vicks blå i den eller något för det isar liksom! As skönt!
5. Och sist men inte minst en svamp till foundationen. Jag föredrar egentligen att använda foundationborste, då det blir en helt annan struktur på appliceringen, men en svamp kan vara bra att göra den sista finishen med!


Sen så drog vi till badet och simmade som fan! Vi var fett duktiga och om jag inte har träningsvärk i morgon så vettefan vad jag gör för fel. Vi fick för oss för att trampa vatten typ en kvart och det var as skönt att känna mjölsyran komma i låren! Har saknat att träna som fan. Är helt hög på endorfin nu!


Planer för helgen blir följande:

På fredag (i morgon) så ska jag först iväg med morfar och hälsa på hos mina föräldrar.
Efter det så ska jag nog hem till Joss en sväng och hälsa på eller tvinga hem henne till mig en sväng.
Sen ska Bea komma hem till mig för jag ska pierca henne, hon har saknat sin piercing som hon hade i läppen som jag tog! ;D
Sen på kvällen ska jag träffa Robin en sväng och vad vi hittar på är inte riktigt klart ännu!

På lördag så ska jag antagligen åka iväg och kolla på Robins match sen ska jag på födelsedagsmiddag hos några gamla vänner till min familj. I den familjen inkluderas Paulina som är en gammal barndomspolare till mig som jag känt sen jag var 1år ungefär! Det kommer bli kul! Sen ska vi ut, men om det blir förfest eller inte det får vi se då!
Alla ska med!


Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: alex

oh dove, fan vad gott du kommer lukta ;)

2010-02-28 @ 16:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0