Anything can happen


I går vaknade jag upp hos Joss, fixade håret lite sen åkte jag till mina föräldrar en sväng för att hälsa på. Käkade lite mat, retade min lillesyrra lite och hämtade mina piercingar som jag hade beställt från Barbarella. Min industrialstav som jag hade beställt var för liten! Skulle behövt en 30mm ungefär, så om någon vill byta mot min 26mm är det bara att hojta till!

På kvällen kom Robin hit och vi såg Paranormal Activity.
Det som var bra med den filmen var att den var filmad ur deras perspektiv som en dokumentär ungefär.
Vanligtvis så blir jag inte skrämd av skräckfilmer för dom är så jävla förutsägbara och så hörs det alltid på musiken,
men eftersom det saknades i den här så hoppade jag faktiskt till en gång eller två!
Den får 4 av 5 toasters! Väntar på en uppföljare bara så man får lite förklarat av vissa saker.


Idag ska jag nog ner till Fredrik i hans piercarstudio på House of Pain en sväng.
Mitt septumsmycke som jag fick hem fick jag inte på kulan på för den var så liten,
så behöver lite hjälp från en expert.


Om jag får tag på någon jag kan låna en telefon av så ska jag på lägenhetsvisning i Rosenlund på Tisdag. Jag var tydligen jätte långt fram i deras längehetskö nu så får hoppas på det bästa! Är antingen i samma hus eller det bredvid som min bror bor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0