Fantastic Friday


Haha, okey! Här har ni den; Min första Videoblogg a.k.a "Vlogg"
Vaknade klockan åtta i morse av denna vackra symfoni:



Det roliga i den här berättelsen är att vi har fått störningsjouren på oss två gånger redan,
så det är lika med två varningar! Jag tycker man kan gå och knacka på iallafall och säga till
att man ska dämpa sig, annars ringer man störningsjouren, men inte ens det kan man få..

Kanske jag ska bli likadan och börja ringa störningsjouren för minsta lilla..
Jag förstår inte det argumentet, att det ska vara helt tyst efter klockan 22.00.
Okey, man kanske inte behöver renovera men att man kan spela lite musik iallafall.
Jag menar, hur blir det för dom som jobbar natt?
Ska dom ringa störningsjouren så fort någon snackar lite på dagen?
Tiden borde ändras till senare på helgerna iallafall.

Tydligen så är mina grannar jävligt kinkiga.
Men seriöst, är det så svårt att gå och ringa på dörren? Eller är det typiskt oss fega svenskar som gör allt för att undvika konflikter? Som jag säger i videon så vet jag inte hur mycket jag störs av mina grannar.. Dom håller alltid på och borrar o.s.v.
Jag har teorier om att deras väggar ser ut som en schweizerost.
Eller så står dom bara och borrar i random plankor för att irritera mig..
Sen har vi en sångare till granne med! Eller han tror att han är iallafall.. Runt klockan 21 på kvällarna brukar han gilla att köra igång.. Och det är inte precis tyst heller.
Och det är inte precis bra heller.
Jag misstänker även att det har flyttat in elefanter ovanför mig.. Det låter iallafall som det varje kväll när dom springer över golvet. Och det är inte tyst, utan jag tror alltid att någon bankar på vår dörr, så högt är det. Sen håller ungarna aldrig käften på nätterna heller utan ska hålla på och skrika och ha sig.. Funderar även på om dom har en utvecklingstörd hund för det låter som en blandning mellan en häst och ett rådjur.
Dom kanske rentav har ett zoo?!

MEN, nej, jag är den grannen som för mest liv. Ring störningsjouren bara, göööör det!
Jag är inte bitter!

Kommentarer
Postat av: Hampus Eklund - Du vet vem

Du vet... det finns öronproppar

2010-07-11 @ 04:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0