Helgen i revy


I fredags så kom Robin, Bea och Vickey hit för att få Bea piercad.
Piercade henne i mitten av läppen och det gick smärtfritt och bra fast hon var lite nervös. Men hon blev nöjd, och då är jag nöjd!

Resultatet:


Sen drog jag och Robin på en hemma fest i Grusåsen, och på vägen dit så träffade vi den coolaste taxichauffören jag någonsin varit med om! Haha! Öppnar dörren till taxin och han har hårdrock på högsta volym! Det ökade ju inte peppen liiite. Så vi satt och diggade hela vägen till festen! Vi fick rabatt också bara för att vi hade så bra musiksmak.

På festen så träffade vi ett as skönt gäng med folk. Sarah var där också! Min kära Sarah. Henne har jag saknat! Våra galna jobbpass på bion och våra galna utekvällar på CP! Haha :D
Vi körde något kortspel som hette bussen och det var fett kul det med. Fullast vinner!

I lördags så hängde jag med Robin på hans innebandy match i Åkers. Det var fett kul!
Haha dagen började med att vi gick på Systemet, vilket i princip hela Kvarnen gjorde.
Dom hade poliskontroller vid utfarten från Nykvarn haha. "Var det NÅGON som var nykter igår?"
Jag och en snubbe som heter Arne som jag träffade på där höll på att bli lite bakis, så varför inte gå och hämta lite öl i bilen? Festen började klockan 12.30 ungefär på läktaren...
Vi röjde som fan och bättre hejarklack tror jag då inte dom har sett! "En gris, en ko, en Åkersbo!"

Sen åkte vi hem och jag drog iväg till Familjen Karlsson där jag träffade Paulina. Vi var lite artiga, åt lite mat o.s.v sen drog vi ut och röjde som fan! Först så var vi på förfest hos Orre sen blev det Mc Louis där Dust Off spelade, sen blev det Sailors Grave och sen hemgång.

Hela Söndagen låg jag och Glenn i soffan och tävlade om vem som kunde smälta in bäst. Jag beställde hem pizza till oss och mycket mer av den dagen var det inte. Hahaha.

Note to self: Ta det lungt med ölen nästa helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0