In the next half hour


Igår åkte jag ju som sagt ner på stan en sväng och fixade till mina piercingar som Fredrik så snällt hjälpte mig med! Sen gick jag och Joss och fikade på Bacino, gamla Wayne's här i Södertälje. Jag tog en Chai Latte och vatten och Joss tog en chokladmuffins med vit choklad på som jag tog halva av, och sen vet jag inte var hon tog till det.. Något med kaffe och mjölk i iallafall! Haha ;D Gott!



Sen träffade vi på Lina och hennes polare en snabbis och snackade lite om planerna för helgen, sen drog vi en snabb runda på stan och sen satte jag mig på bussen hem till Robin för att hälsa på.


Idag vaknade jag i hyffsad tid bredvid Robin, och det blir ju aldrig fel.
Sen fick jag skjuts hem, och nu har jag chillat lite med Louise en stund.
Dags att fixa sig! Sen blir det taxi till Morfar för att hämta pengar,
åka till bolaget och taxi tillbaka!
Senare vet jag inte om jag skulle till Emelie, men vi får se under kvällen vad som händer!

Chilla lungt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0