Shopping & Film


Det blev en sväng till Stockholm idag med min käre kompanjon Joss!
Hon skulle lämna igen lite böcker och köpa armband som hon hade kollat in
så jag hakade på! Blev även en avstickare in på H&M där jag råkade springa på det här linnet, och jag kunde inte bara lämna det där helt ensam i min storlek och allt.. 99pix fick jag betala för det, och det kan jag ju leva med.



Den har en brottarrygg med låg skärning. Just my taste!
Sen min leopard halterneck bikini under den där i sommar och jag är fit for fight!

Köpte även en urläcker öl-öppnar-ring som jag inte kunde låta bli! ;D Hahaha

Har kollar lite film hos Joss idag. Vi såg Precious som var rätt bra, dock så fanns det ingen text till den och huvudkaraktären mummlade som fan så halva poängen med filmen gick man i princip miste om tyvärr.. Så får kolla om den någon annan gång.

Nu ska vi kika på I love you Philip Morris med Jim Carrey, och eftersom det är en av mina favoritskådisar så tror jag att jag kommer att gilla den!

Kommentarer
Postat av: petra, men picha som jag oxå kallas

ahh, jag har oxå sånt linne fast vitt!

2010-03-03 @ 10:40:53
URL: http://rockisnotdead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0