We trust and believe so easily


I fredags så drog jag först till morfar och hälsade på och grattade honom, eftersom ingen annan i min familj brydde sig om det. Han bjöd på lite öl och jag bjöd på mitt sällskap.

Sen kom Anton och hämtade mig,
så åkte vi till Emelie där en mycket trevlig skara människor fanns!
Haha, det finns mycket fina videos på mig när jag dansar break dance uppe på Facebook,
så det är bara att gå in och kolla! ;D Ni kommer inte ångra er! Det gör inte jag.



I lördags så vaknade jag och Robin hos mig och vi blev hämtade för att kolla på när Nykvarn IF hade sin semi-final match. Tyvärr så förlorade dom men det var rätt spännande att titta. Börjar nästan lära mig reglerna nu. Kan inte vara så jävla kul att ha med mig på match; "Varför gjorde han så?" "Vad hände NU?!"

Vi bunkrade även upp med lite öl inför kvällen och sen drog vi hem till mig och väntade på Paulina. Jag fixade mig i ordning sen drog vi ut igen. Blev förfest hos Erik med mycket skratt! Vi körde Sanning Eller Konsekvens med en applikation ifrån Iphone vilket var mycket kul! Vi fick hitta på egna konsekvensuppdrag och det resulterade bland annat i: "Du ska vara en utvecklingstörd hund med brutna bakben". Robin behövde inte ens utföra den charaden för att få oss att börja skratta..

Well, helgen blev hyffsad lugn! Jag körde stenhårt på varannan vatten och var fjärde juice, så blev inte så full! Skönt det! Men på fredag så ska vi fira Paulina som fyller 20 snart!
Så då jävlar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0